torstai 25. syyskuuta 2014

The Ensimmäinen

Moro kaikille!
Nyt on ensimmäisen blogipäivityksen vuoro ja ajattelin kertoa teille hieman blogin tarkoituksesta sekä mitä tänne tulee sitten aikanaan kirjoiteltua. 
   Olen nuori mies Kuopiosta, joka rakastaa urheilua ja urheilemista. Olen harrastanut lukemattomia lajeja ja paneutunut seuroihin ja lajeihin. Rakastan voittamista ja voittamisen tunnetta, joten pelaan vieläkin "höntsä" tasolla esim: Fudista. Viimeisimpänä olen paneutunut juoksemisen tekniikkaan sekä oikeanlaiseen varustukseen. Myös olen kehittänyt tietoutta salibandyn parissa, joka on todella mahtava laji. Se riittääkin tästä aiheesta.
   Blogiini tulee päivityksiä epämääräiseen tahtiin enkä tiedä vielä mikä on blogini ykkösasia josta kerron. Tulen päivittämään asioita savolaisesta urheilusta ja urheilujoukkueista. Uskon myös että lukijoita kiinnostaa tietää nuorista tulevaisuuden lupauksista ja ajattelinkin paneutua seuraavassa kirjoituksessani Kupsin nouseviin tulevaisuuden lupauksiin.... lähinnä A-ikäisten joukkueesta nostan muutamia mahtavan potentiaalin omaavia nuoria futareita. 
   Urheilujäbänä rakastan pitkävetoa ja tulosvetoa, mutta viime aikoina olen pelannut vain pienillä summilla ja olen saanut mukavia lisätuloja kuukaudessa ihan pienellä panostuksella, joten muutamia vetovinkkejä muutaman kerran kuukaudessa laitan tulemaan. 
  

  En tiedä vielä tuleeko blogini vain perustumaan urheiluun, koska meillä on mobiilisovellus kehitteillä, joten olen ajatellut alkaa kertoa sen etenemisestä jos kaikki loksahtaa paikalleen. 

Ps. Kaikki savolaiset lukijat huomio!!!!! Käykää Sb Welhojen matseissa!! Aivan mahtava meininki ja divarista nousua tavoitellaan tällä kaudella, joten varmasti kaikki kannatus on tarpeen. Jos haluta päästä SALIBANDY fiilikseen niin seuraappa Sb Welhojen kapteenin pitämää blogia: http://reenipaivakirja80.blogspot.fi/ 

Ja pahoittelen kirjoitusvirheitä! Saa huomauttaa, mutta niitä on ja tulee olemaan! Pelataan omaa peliä! Kommentoikaa mitä haluaisitte blogilta!
Terveisin Savonmafia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti